Od 11 stycznia 2021 r. wznowiliśmy potwierdzanie profili zaufanych w naszych placówkach. Pomoagamy też zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta (IKP). Ułatwi to naszym klientom zapisanie się na szczepienie przeciwko COVID-19.
Zapisy na szczepienia przeciwko COVID-19 w IKP
Na powszechne szczepienie przeciwko COVID-19 możesz zapisać się między innymi przez Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Jedną z możliwości logowania się na IKP jest logowanie przez profil zaufany. Jeśli go nie masz, zarejestruj wniosek o profil przez internet i przyjdź do naszej placówki od poniedziałku 11 stycznia, aby go potwierdzić.
Jak założyć profil zaufany
- Wejdź na stronę Profilu Zaufanego
- Wypełnij dokładnie wszystkie pola, a następnie kliknij przycisk [Zarejestruj]. Twój wniosek o założenie profilu zaufanego zostanie wysłany automatycznie.
- Udaj się do naszej placówki, aby potwierdzić swój profil. Masz na to 14 dni od zarejestrowania wniosku.
Jak przebiega potwierdzanie profilu zaufanego w naszej placówce
- Nasz pracownik poprosi Cię o okazanie ważnego dokumentu tożsamości. Bez dokumentu tożsamości nie będziemy mogli potwierdzić Twojego wniosku.
Dokument tożsamości to:
- dla obywateli polskich: dowód osobisty, paszport oraz książeczka żeglarska, żołnierska karta tożsamości.
- dla cudzoziemców: paszport, karta pobytu, dokument potwierdzający prawo stałego pobytu.
- Pracownik wydrukuje złożony przez Ciebie wniosek i poprosi Cię o jego podpisanie.
- Twój profil zaufany zostanie w ten sposób potwierdzony. Będzie ważny przez 3 lata.
- Po potwierdzeniu profilu zaufanego możesz zalogować się na swoje Internetowe Konto Pacjenta. Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić, nasz pracownik udzieli Ci potrzebnych informacji.
- Jeśli nie zdążysz potwierdzić profilu zaufanego w ciągu 14 dni od zarejestrowania, Twój wniosek straci ważność. Zaloguj się ponownie na stronie pz.gov.pl i złóż kolejny wniosek.
Placówki, w których można potwierdzić profil zaufany
W Wielkopolsce możesz potwierdzić profil zaufany w następujących placówkach WOW NFZ:
- Salach Obsługi w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 oraz ul. Piekary 14/15
- Delegaturze w Lesznie przy ul. Kościuszki 4
- Delegaturze w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4
- Delegaturze w Pile przy ul. Wojska Polskiego 43
- Delegaturze w Koninie przy ul. Szpitalnej 43
- Punkcie Obsługi Ubezpieczonych w Rawiczu przy ul. Wały J. Dąbrowskiego 2
Pomoc w logowaniu do IKP
Od poniedziałku 11 stycznia pracownicy naszych placówkach pomagają także zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta.
Zasady bezpieczeństwa w placówce
W naszych placówkach przestrzegamy przepisów sanitarnych. Klienci muszą zasłonić usta i nos oraz zdezynfekować ręce. Środki do dezynfekcji znajdują się we wszystkich placówkach.