Artykuł nr: 18554 z dnia 18 kwietnia 2024Drukuj
W Salach Obsługi Klientów badanie rozpoczęło się 4 kwietnia. Opinie o działalności infolinii NFZ zbiera od 15 kwietnia.
– W naszych oddziałach zapytamy o ocenę ok. 6 tys. osób. W badaniu infolinii NFZ ankieterzy zadzwonią do przynajmniej 1 000 osób. Zadania realizuje zewnętrzna firma badawcza – wylicza Paweł Florek, dyrektor Biura Komunikacji Społecznej i Promocji NFZ.
Badanie w Salach Obsługi Klientów polega na wypełnieniu anonimowych ankiet przez klientów, którzy korzystają z usług oferowanych przez oddział wojewódzki NFZ.
Ankieta jest podzielona na dwie części. W pierwszej klient wskazuje, jak ważne są dla niego poszczególne aspekty obsługi, a później ocenia konkretną wizytę w oddziale NFZ.
Ankieterzy najpierw zapytają, jak ważny dla klienta jest dany aspekt kontaktu z infolinią. Później klient oceni konkretną rozmowę.
W badaniu opinii o infolinii NFZ ankieterzy zapytają m.in. o:
Badania powiedzą, co działa dobrze, a co trzeba poprawić
– Dzięki opinii klientów zyskujemy ważne wskazówki, co powinniśmy poprawić lub udoskonalić, aby nasze usługi jeszcze lepiej były dopasowane do potrzeb. Z badań dowiemy się również, z których aspektów naszej działalności klienci są najbardziej zadowoleni – zaznacza Paweł Florek.
Bezpłatna i całodobowa infolinia NFZ jest dostępna pod numerem 800 190 590. Z Telefoniczną Informacją Pacjenta można skontaktować się telefonicznie, wysyłając wiadomość e-mailową lub porozmawiać przez czat z konsultantem. Specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami działa również czat z tłumaczem języka migowego. W 2023 r. konsultanci infolinii NFZ odebrali 1,5 mln połączeń.
Sale Obsługi Klientów są w każdym z 16. oddziałów wojewódzkim NFZ. Tu sprawa zostanie obsłużona na miejscu, w oddziale. Sale są przygotowane do obsługi osób z niepełnosprawnościami, m.in. mają podjazdy, specjalne stanowiska dla osób na wózkach inwalidzkich. Są wyposażone w tyflomapy dla osób niedowidzących i pętle indukcyjne dla osób, które mają problemy ze słuchem. W ubiegłym roku Sale Obsługi Klientów NFZ odwiedziło ponad 1,7 osób.
Zaloguj się do:
Ważne linki
Kontakt
WOW NFZ
61-823 Poznań
ul. Piekary 14/15
Adres do korespondencji:
60-309 Poznań
ul. Grunwaldzka 158
Epuap skrzynka:
/idx5f1v45b/SkrytkaESP
tel. centrali:
61 850 60 00
infolinia:
800 190 590
e-mail:
centrala[at]nfz-poznan.pl
[at] = @