WOW NFZ logo Wielkopolski Odddział Wojewódzki Narodowy Fundusz Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Komunikaty Prasowe

Artykuł nr: 15876 z dnia 21 sierpnia 2020Drukuj

Uruchomienie dodatkowej Sali Obsługi Klienta w Wielkopolskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu

Od 24 sierpnia br. rusza dodatkowa Sala Obsługi Klienta w Wielkopolskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15

 

Od najbliższego poniedziałku, tj. 24 sierpnia, rozpoczyna działalność dodatkowa pomocnicza Sala Obsługi Klienta Wielkopolskiego NFZ w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 (parter).

 

Celem uruchomienia dodatkowej sali obsługi jest ułatwienie mieszkańcom Poznania oraz przyjeżdżającym do stolicy Wielkopolski kontaktu z Oddziałem. Liczymy, że dodatkowe miejsce załatwiania spraw w Funduszu spełni oczekiwania i podniesie komfort obsługi. Sala znajduje się w budynku położonym w ścisłym centrum Poznania, bardzo dobrze skomunikowanym z pozostałymi dzielnicami miasta. Lokalizacja na parterze oraz sposób aranżacji pomieszczeń zostały zaprojektowane także z myślą o osobach niepełnosprawnych.

 

Podczas wizyty w Sali Obsługi Klienta w budynku „na Piekarach” będzie można między innymi:

  • otrzymać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ),
  • potwierdzić zlecenie lekarza na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
  • złożyć wniosek o objęcie dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
  • zasięgnąć informacji na temat świadczeń medycznych finansowanych ze środków publicznych, a także zgłosić swoje zastrzeżenia (w formie pisemnej) co do funkcjonowania podmiotów medycznych działających w ramach NFZ,
  • załatwić sprawy związane z leczeniem zagranicznym oraz obsługą formularzy serii E100 (w sprawach będących w toku prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem prowadzącym sprawę),
  • potwierdzić założenie tzw. profilu zaufanego,
  • porozmawiać na temat zdrowego trybu życia, w tym o programach profilaktycznych, które finansuje NFZ (o zasadach udziału w nich oraz uzyskać informację o podmiotach je realizujących)

 

Sala Obsługi Klienta (SOK) przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

 

Sala posiada osobne wejście na parterze, obok (z lewej strony) wejścia głównego do budynku. 

 

W związku z sytuacją epidemiologiczną, obsługa będzie się odbywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. W budynku SOK obowiązuje: zakrywanie nosa i ust oraz dezynfekcja rąk. Uprzejmie prosimy o przestrzeganie zasad ostrożności i stosowanie się do zaleceń pracowników SOK.

 

Jednocześnie informujemy, że nadal funkcjonuje główna Sala Obsługi Klienta przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu jako podstawowa sala obsługi oraz sale w delegaturach Oddziału (Kalisz, Konin, Leszno i Piła) oraz punktach obsługi w Rawiczu i Słupcy.

125
130
Wielkopolska Izba Lekarska
Okregowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu
Główny Inspektoriat Farmaceutyczny
eWUŚ
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu
Narodowy Program Ochrony Antybiotyków
Ratownictwo Medyczne
Akademia NFZ
Wielkopolska Okręgowa Izba Aptekarska
Liczy się każdy oddech
Poznańskie Pudełko Życia
Poszkodowani w misjach
ENED
Statystyka JPG
Placówka zdrowia przyjazna kombatantom
ePUAP
Komunikaty dla uzdrowisk
158