WOW NFZ logo Wielkopolski Odddział Wojewódzki Narodowy Fundusz Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Umowa na realizację recept/aneksy

Artykuł nr: 9411 z dnia 28 września 2012Drukuj

Aneksowanie umowy na realizację recept - zmiana na stanowisku kierownika - komunikat dla aptek

KOMUNIKAT

ANEKSOWANIE UMOWY NA REALIZACJĘ RECEPT – ZMIANA NA STANOWISKU KIEROWNIKA

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że każdorazowa zmiana na stanowisku Kierownika apteki wymaga aneksowania umowy podpisanej z WOW NFZ przez Podmiot prowadzący aptekę. Zmianę taką Podmiot zgłasza niezwłocznie.

W przypadku, kiedy Podmiot prowadzący aptekę zamierza dokonać zmiany Kierownika apteki lub punktu aptecznego, powinien:

1. Zalogować się w Systemie Zarządzania Obiegiem Informacji (http://www.nfz-poznan.pl/szoi) za pośrednictwem którego należy przekazać „Wniosek o zmianę danych świadczeniodawcy”. W Danych Podmiotu, zakładce dane apteki/punktu aptecznego, należy użyć funkcji edytuj dane apteki a następnie dla dotychczasowego Kierownika określić datę, do kiedy pełnił funkcję Kierownika. Jednocześnie w tej samej sesji dodać nową osobę Kierownika określając datę rozpoczęcia pełnienia funkcji. Po zaakceptowaniu zmian przez użytkownika systemu SZOI zostanie wygenerowany wniosek elektroniczny.

2. Przygotować wniosek o aneks do umowy na realizację recept w związku ze zmianą na stanowisku Kierownika.

3. Przygotować załączniki do wniosku o aneks, tj.

a. Kopię prawa wykonywania zawodu farmaceuty – w przypadku wymagań do pełnienia funkcji Kierownika apteki, lub kopię prawa wykonywania zawodu farmaceuty albo kopię dyplomu technika farmaceutycznego – w przypadku wymagań do pełnienia funkcji Kierownika punktu aptecznego.

b. Załącznik (załącznik do wniosku o aneks w związku ze zmianą Kierownik) zawierający:
pkt.1 oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
pkt. 2 oświadczenie o spełnieniu wymagań do pełnienia funkcji Kierownika apteki/punktu aptecznego;

c. Kopię wniosku złożonego do właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego dotyczącego zmiany kierownika wraz z dokumentem potwierdzającym przekazanie przedmiotowego pisma do Inspektoratu

d. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu (jeżeli dotyczy)

UWAGA Wymagane jest potwierdzenie za zgodność z oryginałem wszystkich załączonych kopii dokumentów przez osobę reprezentującą podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny.

4. Wniosek wraz załącznikami należy złożyć do Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Gospodarki Lekami

a. elektronicznie jako załączniki do wniosku przekazanego za pośrednictwem SZOI lub wykorzystując e‑Puap albo

b. papierowo przesłać na adres wskazany poniżej:
WOW NFZ w Poznaniu
Wydział Gospodarki Lekami
Dział Refundacji i Rozliczeń Aptek
ul. Piekary 14/15
61-823 Poznań

5. Na podstawie wniosku o zmianę Kierownika Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept i przekazuje dokument do podpisu w sposób uzgodniony indywidualnie. Podpisanie aneksu może nastąpić elektronicznie lub papierowo.

6. Telefony kontaktowe do Działu Refundacji i Rozliczeń Aptek:

61 654-04-54;  61 101-91-08;  61 658-04-91

125
130
Wielkopolska Izba Lekarska
Okregowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu
Główny Inspektoriat Farmaceutyczny
eWUŚ
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu
Narodowy Program Ochrony Antybiotyków
Ratownictwo Medyczne
Akademia NFZ
Wielkopolska Okręgowa Izba Aptekarska
Liczy się każdy oddech
Poznańskie Pudełko Życia
Poszkodowani w misjach
ENED
Statystyka JPG
Placówka zdrowia przyjazna kombatantom
ePUAP
Komunikaty dla uzdrowisk
158