Artykuł nr: 9411 z dnia 28 września 2012Drukuj
KOMUNIKAT
ANEKSOWANIE UMOWY NA REALIZACJĘ RECEPT – ZMIANA NA STANOWISKU KIEROWNIKA
Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że każdorazowa zmiana na stanowisku Kierownika apteki wymaga aneksowania umowy podpisanej z WOW NFZ przez Podmiot prowadzący aptekę. Zmianę taką Podmiot zgłasza niezwłocznie.
W przypadku, kiedy Podmiot prowadzący aptekę zamierza dokonać zmiany Kierownika apteki lub punktu aptecznego, powinien:
1. Zalogować się w Systemie Zarządzania Obiegiem Informacji (http://www.nfz-poznan.pl/szoi) za pośrednictwem którego należy przekazać „Wniosek o zmianę danych świadczeniodawcy”. W Danych Podmiotu, zakładce dane apteki/punktu aptecznego, należy użyć funkcji edytuj dane apteki a następnie dla dotychczasowego Kierownika określić datę, do kiedy pełnił funkcję Kierownika. Jednocześnie w tej samej sesji dodać nową osobę Kierownika określając datę rozpoczęcia pełnienia funkcji. Po zaakceptowaniu zmian przez użytkownika systemu SZOI zostanie wygenerowany wniosek elektroniczny.
2. Przygotować wniosek o aneks do umowy na realizację recept w związku ze zmianą na stanowisku Kierownika.
3. Przygotować załączniki do wniosku o aneks, tj.
a. Kopię prawa wykonywania zawodu farmaceuty – w przypadku wymagań do pełnienia funkcji Kierownika apteki, lub kopię prawa wykonywania zawodu farmaceuty albo kopię dyplomu technika farmaceutycznego – w przypadku wymagań do pełnienia funkcji Kierownika punktu aptecznego.
b. Załącznik (załącznik do wniosku o aneks w związku ze zmianą Kierownik) zawierający:
pkt.1 oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
pkt. 2 oświadczenie o spełnieniu wymagań do pełnienia funkcji Kierownika apteki/punktu aptecznego;
c. Kopię wniosku złożonego do właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego dotyczącego zmiany kierownika wraz z dokumentem potwierdzającym przekazanie przedmiotowego pisma do Inspektoratu
d. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu (jeżeli dotyczy)
UWAGA Wymagane jest potwierdzenie za zgodność z oryginałem wszystkich załączonych kopii dokumentów przez osobę reprezentującą podmiot prowadzący aptekę/punkt apteczny.
4. Wniosek wraz załącznikami należy złożyć do Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Gospodarki Lekami
a. elektronicznie jako załączniki do wniosku przekazanego za pośrednictwem SZOI lub wykorzystując e‑Puap albo
b. papierowo przesłać na adres wskazany poniżej:
WOW NFZ w Poznaniu
Wydział Gospodarki Lekami
Dział Refundacji i Rozliczeń Aptek
ul. Piekary 14/15
61-823 Poznań
5. Na podstawie wniosku o zmianę Kierownika Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept i przekazuje dokument do podpisu w sposób uzgodniony indywidualnie. Podpisanie aneksu może nastąpić elektronicznie lub papierowo.
6. Telefony kontaktowe do Działu Refundacji i Rozliczeń Aptek:
61 654-04-54; 61 101-91-08; 61 658-04-91
Zaloguj się do:
Ważne linki
Kontakt
WOW NFZ
61-823 Poznań
ul. Piekary 14/15
Adres do korespondencji:
60-309 Poznań
ul. Grunwaldzka 158
Epuap skrzynka:
/idx5f1v45b/SkrytkaESP
tel. centrali:
61 850 60 00
infolinia:
800 190 590
e-mail:
centrala[at]nfz-poznan.pl
[at] = @