Artykuł nr: 16816 z dnia 21 stycznia 2022Drukuj
Obsługa w salach obsługi klientów Wielkopolskiego OW NFZ
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność Sal Obsługi Klientów w siedzibie głównej, Delegaturach oraz Punktach Obsługi Klientów Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
w Delegaturach Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ:
Będziemy dla Państwa dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00
Sprawy, które można u nas załatwić:
Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta , dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem telefonu: 800 190 590
Zaloguj się do:
Kontakt
WOW NFZ
61-823 Poznań
ul. Piekary 14/15
Adres do korespondencji:
60-309 Poznań
ul. Grunwaldzka 158
Epuap skrzynka:
/idx5f1v45b/SkrytkaESP
tel. centrali:
61 850 60 00
infolinia:
800 190 590
e-mail:
centrala[at]nfz-poznan.pl
[at] = @