Artykuł archiwalny nr: 15725 z dnia 21 maja 2020Drukuj
Od 25 maja zaczną działać sale obsługi klientów w oddziałach wojewódzkich Funduszu. Będzie można m.in. potwierdzić Profil Zaufany, załatwić sprawę dotyczącą wyrobów medycznych lub uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ. Mimo otwarcia sal, nadal namawiamy do zdalnego kontaktu ze swoim oddziałem, np. przez internet.
Sale obsługi klientów w każdym z 16. oddziałów Narodowego Funduszu Zdrowia zostaną otwarte w poniedziałek, 25 maja. Powrót do pełnej obsługi pacjentów będzie przywracany etapami.
W pierwszym pacjenci:
Limit osób, które będą mogły przebywać jednocześnie na sali będzie uzależniony od liczby czynnych stanowisk. Jeśli sala ma 3 stanowiska do obsługi, wówczas maksymalnie tyle samo osób będzie mogło załatwić swoją sprawę w okienku.
Zarówno klientów i pracowników NFZ obowiązują nakazy sanitarne. Na salę zostaną wpuszczone wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos oraz zdezynfekują ręce. Stanowiska do obsługi klientów będą oddalone od siebie o minimum 2 metry. Po każdym pacjencie stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.
Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny na sali.
Sale obsługi w Wielkopolskim OW NFZ czynne od 25 maja br.:
WOW NFZ Oddział w Poznaniu: 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158
Delegatura WOW w Lesznie: 64-100 Leszno, Ul. Kościuszki 4
Punkt Obsługi Ubezpieczonych w Rawiczu: 63-900 Rawicz, Ul. Wały J. Dąbrowskiego 2
Delegatura w Kaliszu: 62-800 Kalisz, ul. Skarszewska 42A
Delegatura w Pile : 64-920 Piła, ul. Wojska Polskiego 43
Delegatura w Koninie: 62-500 Konin, ul. Szpitalna 43
Godziny otwarcia wszystkich lokalizacji: poniedziałek - piątek godz. 8.00-16.00
UWAGA: Wydawanie biletów z numerem wejścia na Salę Obsługi kończy się 15 minut przed godziną zamknięcia Oddziału, czyli o godz. 15.45.
Wznowienie obsługi bezpośredniej w terminie późniejszym (poinformujemy osobnym komunikatem) nastąpi w lokalizacji:
Punkt Obsługi Ubezpieczonych w Słupcy: 62-400 Słupca, ul. Traugutta 7
– do tego czasu, obsługa będzie realizowana przy zachowaniu skrzynki korespondencyjnej na dokumenty/wnioski/pisma.
Ze względów bezpieczeństwa, przed każdą salą znajdują się specjalne skrzynki, w których pacjenci będą mogli zostawić pisma, skargi i wnioski, bez konieczności wchodzenia do siedziby oddziału lub sali.
Mimo wznowienia obsługi klientów na miejscu w oddziałach, nadal rekomendujemy kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Każdy oddział przygotował praktyczną listę numerów telefonów i adresów e-mail, za pośrednictwem których można załatwić sprawę. Ponadto do dyspozycji są elektroniczne skrzynki podawcze ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego, czyli elektronicznego potwierdzenia tożsamości).
Lista kontaktów do Wielkopolskiego OW NFZ
Przywrócenie pełnej działalności sal obsługi klientów będzie uzależnione od aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco.
źródło: Centrala NFZ/Biuro Prasowe WOW NFZ
Zaloguj się do:
Ważne linki
Kontakt
WOW NFZ
61-823 Poznań
ul. Piekary 14/15
Adres do korespondencji:
60-309 Poznań
ul. Grunwaldzka 158
Epuap skrzynka:
/idx5f1v45b/SkrytkaESP
tel. centrali:
61 850 60 00
infolinia:
800 190 590
e-mail:
centrala[at]nfz-poznan.pl
[at] = @