WOW NFZ logo Wielkopolski Odddział Wojewódzki Narodowy Fundusz Zdrowia

  • A
  • A+
  • A++

Nabór WKS.110.30.2019 na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych

Artykuł archiwalny nr: 14973 z dnia 06 maja 2019Drukuj

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych [A]

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

poszukuje kandydata na stanowisko

Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Główne obowiązki:

Kierowanie pracą pionu mundurowego, zgodnie z ustalonym dla niego zakresem zadań, a w szczególności:

  • planowanie i organizacja pracy pionu mundurowego,
  • nadzór kierowniczy nad pracownikami pionu mundurowego,
  • planowanie i realizacja planu finansowego Oddziału Funduszu w zakresie świadczeń zdrowotnych, w szczególności lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
  • monitorowanie i kontrola realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ze świadczeniodawcami, dla których organem założycielskim jest Minister Obrony Narodowej, Minister Sprawiedliwości, minister właściwy do spraw wewnętrznych,
  • monitorowanie i kontrola realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego, ratownictwa medycznego, pomocy doraźnej i transportu sanitarnego,
  • kontrola prawidłowości wykonywania świadczeń zdrowotnych finansowanych przez Oddział Funduszu,
  • współpraca z pionem ekonomiczno-finansowym i medycznym, w zakresie projektowania i realizacji planu finansowego Oddziału Funduszu, kontroli i rozliczeń umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • prowadzenie spraw z zakresu spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej, w tym szczególności opracowywanie, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi, koncepcji realizacji zadań obronnych, obrony cywilnej
    i zarządzania kryzysowego oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dla Oddziału Funduszu,
  • reprezentowanie Oddziału Funduszu na podstawie udzielonych przez Dyrektora Oddziału Funduszu pełnomocnictw,
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań i informacji dotyczących pracy podległych komórek organizacyjnych, w zakresie i terminach określonych przez Dyrektora Oddziału Funduszu lub Centralę NFZ,
  • współpraca z komórkami/jednostkami właściwymi do spraw zdrowia w ministerstwach Obrony Narodowej, Sprawiedliwości i ministerstwie właściwym do spraw wewnętrznych.

 

Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w zakresie prawa, ekonomii, medycyny (preferowane medyczne)

 

Wymagania konieczne:

  • minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe
  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w sektorze ochrony zdrowia, preferowane w instytucjach związanych z resortowymi systemami opieki zdrowotnej
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1510 ze zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1459 ze zm.),
  • znajomość ustawy z dni 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 ze zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (t.j. Dz.U.
    z 2017 r. poz. 1056 ze zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 276 ze zm.),
  • znajomość ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o weteranach działań poza granicami państwa (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 937 ze zm.),
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność pracy w zespole i pracy koncepcyjnej
  • umiejętność analitycznego myślenia i jasnego formułowania wniosków
  • samodzielność, dyspozycyjność, kreatywność i komunikatywność
  • umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone co najmniej klauzulą „tajne”, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych,
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub podmiotach, których przedmiotem działalności są zagadnienia związane z ochroną zdrowia/farmacją,
  • znajomość języka obcego

 

W chwili podjęcia zatrudnienia pracownik powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1510 ze zm.)

Art.112

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów
o działalności leczniczej;

4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.
2018 poz. 999 i 1000);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;

7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów  przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych, niż określone
w pkt 6;

8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

9) członkami Rady Funduszu lub rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:

1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;

2) wykonywać działalności gospodarczej.

 

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny
  • dane osobowe w formie CV:

- imię (imiona) i nazwisko

- data urodzenia

- dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres poczty e-mail)

- miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

- wykształcenie

- przebieg dotychczasowego zatrudnienia

CV należy własnoręcznie podpisać i opatrzyć datą

UWAGA: Podanie innych danych osobowych przez kandydata (w tym jego wizerunku) jest dobrowolne

 

  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenia na stanowisku kierowniczym (przez liczbę lat pracy zawodowej rozumie się udokumentowane okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywanie działalności gospodarczej),
  • podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie w zakresie niezbędnym dla potrzeb rekrutacji”,
  • podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z fotografią dołączoną do dokumentów” (o ile została dołączona),
  • podpisane oświadczenie o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu/adresu e-mail w zakresie niezbędnym do kontaktu w związku z prowadzoną rekrutacją”,
  • podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt 29 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 430) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

 

Termin, do którego należy składać dokumenty (oferty): 21 maja 2019 r. godz. 16:00 (decyduje data wpływu)

Miejsce składania dokumentów (ofert):

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów (ofert) albo dostarczenie ich osobiście pod adres:

Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań

Kancelaria ogólna – Punkt Podawczy

 

Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie. Koperta winna posiadać dopisek:

dot. naboru WKS.110.30.2019 na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Służb Mundurowych WOW NFZ

 

Informacja telefoniczna pod nr: (61) 850 60 30

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych – RODO) informuję, że:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych udostępnionych na potrzeby niniejszej rekrutacji jest działający z upoważnienia Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Dyrektor Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 1510 ze zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 917)
  • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust.1 lit. a),
    a w przypadku przekazania wizerunku w postaci fotografii dołączonej do dokumentów, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych – RODO)
  • Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny dla potrzeb realizacji naboru

 

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Danych Osobowych w WOW NFZ e-mail: IOD@nfz-poznan.pl, tel. (61) 658 04 39

 

Dodatkowe informacje:

  • dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu,
  • w przypadku składania oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, należy je umieścić w zamkniętej i opisanej kopercie dołączonej do pozostałych dokumentów,
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomieni o terminie oraz miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
  • kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani,
  •  po okresie niezbędnym dla potrzeb realizacji naboru dokumenty składane przez kandydatów będą usuwane (niszczone).

 

Poznań, dnia 6 maja 2019 r.

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń

125
130
Wielkopolska Izba Lekarska
Okregowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Poznaniu
Główny Inspektoriat Farmaceutyczny
eWUŚ
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu
Narodowy Program Ochrony Antybiotyków
Ratownictwo Medyczne
Akademia NFZ
Wielkopolska Okręgowa Izba Aptekarska
Liczy się każdy oddech
Poznańskie Pudełko Życia
Poszkodowani w misjach
ENED
Statystyka JPG
Placówka zdrowia przyjazna kombatantom
ePUAP
Komunikaty dla uzdrowisk
158