Home Rozliczenia Przesłany plik ma status "Błąd importu". Co to znaczy?
Przesłany plik ma status "Błąd importu". Co to znaczy? PDF Drukuj
Wpisał Wydział Informatyki (JR)   

 

Poprawnie przesłany dokument bezpośrednio po wgraniu otrzymuje status Przesłany.

Gdy plik znajdujący się w SZOI ma status Błąd importu, oznacza to, że problem powstał w momencie wczytywania danych z pliku do systemu po stronie NFZ.

Przyczyny błędu mogą być różnorakie: błędny format pliku, ponowny import już raz wgranego dokumentu, itd. Dla niektórych błędów w SZOI pojawia się dodatkowy opis który wskazuje na przyczyny błędów.

Jeżeli takiego opisu nie ma należy skontaktować się z osobami rozliczającymi lub informatykami.

Ponowne wgrywanie tego samego pliku przed usunięciem przyczyny błędnego importu jest bezcelowe.

Artykuł ostatnio poprawiony: Piątek, 19. Marzec 2010 13:02