Przesłany plik ma status "Błąd importu". Co to znaczy? |
|
|
Wpisał Wydział Informatyki (JR)
|
Poprawnie przesłany dokument bezpośrednio po wgraniu otrzymuje status Przesłany.
Gdy plik znajdujący się w SZOI ma status Błąd importu, oznacza to, że problem powstał w momencie wczytywania danych z pliku do systemu po stronie NFZ.
Przyczyny błędu mogą być różnorakie: błędny format pliku, ponowny import już raz wgranego dokumentu, itd. Dla niektórych błędów w SZOI pojawia się dodatkowy opis który wskazuje na przyczyny błędów.
Jeżeli takiego opisu nie ma należy skontaktować się z osobami rozliczającymi lub informatykami.
Ponowne wgrywanie tego samego pliku przed usunięciem przyczyny błędnego importu jest bezcelowe.
|
Artykuł ostatnio poprawiony: Piątek, 19. Marzec 2010 13:02 |