Mam problem z logowaniem do systemu SZOI. |
Wpisał Wydział Informatyki (JR) |
Podczas logowania się do systemu SZOI pojawia się komunikat: "Podany operator nie istnieje w systemie lub nie posiada uprawnień do wybranej opcji." Częstą przyczyną wprowadzania błędnych haseł jest zamienianie dużych liter na małe lub odwrotnie (należy zwrócić uwagę, czy nie został włączony klawisz CapsLock). W ostateczności, jeżeli kolejne próby nie zakończą się powodzeniem, mogą Państwo zwrócić się do WOW NFZ o zmianę hasła.
Po obsłudze wniosku w NFZ nowe hasło wysyłane jest niezwłocznie pocztą na adres korespondencyjny podany przez Świadczeniodawcę/Aptekę (widoczny w Portalu SZOI w Danych podmiotu). W SZOI wprowadzono mechanizm awaryjnego odzyskiwania hasła na adres e-mail. Pozwoli to w przypadku zagubienia lub zapomnienia hasła ustawić nowe hasło bez potrzeby korespondencji z OW NFZ. Aby skorzystać z tej funkcjonalności najpierw trzeba ją skonfigurować. Szczegóły można znaleźć w instrukcji - Pobierz.
|
Artykuł ostatnio poprawiony: Środa, 05. Sierpień 2020 07:19 |