Czy mogę otrzymywać powiadomienia o zdarzeniach w SZOI na maila? |
W systemie SZOI udostępniona jest funkcjonalność informowania użytkownika o pewnych zdarzeniach poprzez wysłanie wiadomości na wskazany adres poczty e-mail . Funkcjonalność nazywa się Alerty.
Aby dany operator SZOI mógł zarządzać tymi alertami musi posiadać uprawnienie "Zarządzenie alertami" (edycja uprawnień w menu Administrator --> Operatorzy link uprawnienia przy danym operatorze).
Funkcjonalność alertów dostępna jest w menu Administrator --> Alerty.
Aby dla danego typu alertu ustawić adres e-mail na który ma zostać wysłane powiadomienie należy wybrać operację Odbiorcy i tam za pomocą przycisku Dodawanie odbiorcy zdefiniować adres e-mail. Do danego alertu można przypisać więcej niż jeden adres e-mail. Adresy e-mail na które już nie powinny być wysyłane powiadomienia można usunąć za pomocą operacji Usuń.
Dostępne są następujące typy alertów: Odebranie komunikatu
|
Artykuł ostatnio poprawiony: Wtorek, 25. Listopad 2014 08:50 |