Home Portal Świadczeniodawcy SZOI Co zrobić, gdy nie można pobrać pliku (nie pojawia się opcja zapisz lub otwórz)?
Co zrobić, gdy nie można pobrać pliku (nie pojawia się opcja zapisz lub otwórz)? PDF Drukuj
Wpisał Wydział Informatyki (KT)   

 

Jeżeli korzystają Państwo z przeglądarki Internet Explorer należy wykonać następujące czynności:

- w menu Narzędzia wybrać Opcje internetowe,
- na zakładce Zabezpieczenia nacisnąć przycisk Poziom niestandardowy,
- pojawi się okno w którym należy odnaleźć sekcję Pobieranie,
- w sekcji tej wybrać opcję Włącz dla: „Automatyczne monitowanie dla pobrań” oraz „Pobieranie pliku”,
- zmiany należy zatwierdzić wybierając Ok,
- uruchomić ponownie przeglądarkę internetową,
- pobrać plik.

Artykuł ostatnio poprawiony: Piątek, 19. Marzec 2010 13:12